3.07 TASA: “ERRENTERIA MUSIKAL” HERRI ARTE ESKOLAKO ZERBITZUAK ESKAINTZEA.

3.07 TASA: PRESTACIÓN DE SERVICIOS EN HERRI ARTE ESKOLA “ERRENTERIA MUSIKAL”.

 
 

1 - 2024/2025 IKASTURTEKO TASAK

1 - TASAS DEL CURSO 2024/2025

1. Artikulua.

Artículo 1.

 

1.1 - MATRIKULA + TASA

1.1 - MATRÍCULA + TASA

1. MATRIKULA
60,00
1. MATRÍCULA
2. HERRI ARTE ESKOLAKO TASAK
-
2. TASAS HERRI ARTE ESKOLA
DIZIPLINA ARTISTIKO GUZTIAK ANTZERKIA EZIK
-
TODAS LAS DISCIPLINAS ARTÍSTICAS EXCEPTO TEATRO
Musika bakarkako ikasgai bakoitza - 40 min.
186,28
Música asignatura individual - 40 min.
Musika taldea - Iraupena dena delarik ere
116,16
Música grupo - Sea cual sea la duración
Taldea 60 min.
98,37
Grupo 60 min.
Taldea 90 min.
148,61
Grupo 90 min.
Taldea 120 min.
197,79
Grupo 120 min.
Taldea 180 min.
296,17
Grupo 180 min.
Taldea 240 min.
394,54
Grupo 240 min.
ANTZERKIA
-
TEATRO
Antzerki taldea - 60 min.
84,73
Grupo de teatro - 60 min.
Antzerki taldea - 90 min.
127,09
Grupo de teatro - 90 min.
Antzerki taldea - 120 min.
169,45
Grupo de teatro - 120 min.
Antzerki taldea - 180 min.
254,18
Grupo de teatro - 180 min.
BESTE EGOITZAK
-
OTRAS SEDES
Ikastetxe eta erretiratu elkarteak
70,00
Centros escolares y club de jubilados y jubiladas
3. PROFESIONAL MAILAKO MUSIKA IKASKETETAKO TASAK
-
3. TASAS ENSEÑANZA DE MÚSICA DE GRADO PROFESIONAL
Sarrera proba
75,35
Prueba de acceso
Ikasturte osorako matrikula 1., 2., 3. edo 4. maila
960,71
Matrícula curso completo 1º, 2º, 3º o 4º
Ikasturte osorako matrikula 5. edo 6. maila
1.063,26
Matrícula curso completo 5° y 6°
Instrumentu nagusia
311,86
Instrumento principal
Instrumentu nagusia ez diren beste ikasgai bakoitza
124,54
Por cada asignatura que no sea instrumento principal

1.2 - HEZKUNTZA EGITASMOAK

1.2 - PROYECTOS EDUCATIVOS

HEZKUNTZA EGITASMO MOTAK:
-
TIPOS DE PROYECTOS EDUCATIVOS:
Programazio kulturaletara bertaratzea
0-20
Asistencia a programaciones culturales
Formazio osagarria
0-30
Formación complementaria
Irteera pedagogikoak
0-200
Salidas pedagógicas

1.3 - HOBARIAK

1.3 - BONIFICACIONES

MATRIKULA + IKASGAIEN HOBARIA
-
BONIFICACIONES MATRICULA + ASIGNATURAS
1. ENTITATE KOLABORATZAILEEKIN PARTE HARTZEAGATIK
-
1. POR PARTICIPACIÓN EN ENTIDADES COLABORADORAS
III. maila gainditu edo ikasketa profesional egiten ari diren eta entitate kolaboratzaile horien dinamikan jarraiki parte hartzen duten ikasle adingabeei.
50 %
Alumnado menor de edad que haya superado el nivel III o esté realizando estudios profesionales y participe de forma continuada en la dinámica de estas entidades colaboradoras.
2. 2025EKO URTARRILAREN 1ETIK AURRERA EGINDAKO IZEN EMATEAK
-
2. INSCRIPCIONES REALIZADAS A PARTIR DEL 1 DE ENERO DE 2025
3.07.1.1 atalean zehaztutako ikasgaien zenbateko guztiaren ondorengo ehuneko ordainduko da
65 %
Se abonará el porcentaje indicado de la totalidad de la inscripción de las asignaturas indicadas en el apartado 3.07.1.1

2 - GAITASUN EKONOMIKOAREN ARABERAKO ORDAINKETA. BALDINTZAK

2 - PAGO EN FUNCIÓN DE LA CAPACIDAD ECONÓMICA. REQUISITOS

2. Artikulua.
Artículo 2.
Aurreko artikuluko gehienezko tarifei udal zerbitzu publikoak eskaini eta jarduera administratiboak arautzen dituen ordenantzaren 7. artikuluan jasotzen diren baremo-taula aplikatu ahal izateko, gaitasun ekonomikoaren araberako tarifa ordaintzeko eskaera eredu normalizatuan egin beharko du, eta, hala badagokio, aipatutako ordenantzaren 8. artikuluan adierazitako dokumentazioa aurkeztea.
A las tarifas máximas del artículo anterior le será de aplicación la tabla de baremos establecida en el artículo 7 de la Ordenanza reguladora de tasas por prestación de servicios públicos y realización de actividades administrativas, para lo que deberá realizar en modelo normalizado la solicitud de pago de tarifa en función de capacidad económica, y en su caso, aportar la documentación señalada en el artículo 8 de la citada ordenanza.
 

3 - KUDEAKETA ARAUAK

3 - NORMAS DE GESTIÓN

3. Artikulua.
Artículo 3.
3.1.- TASAK ORDAINTZEA
3.1.- PAGOS DE LAS TASAS
a) Izen emate epe barruan
a) Durante el período de inscripción
1.- Matrikula baieztatzeko orduan 60 €ko lehen zati finkoa.
1.- Los 60 € fijos al confirmar la matrícula: la semana siguiente a la finalización del plazo.
2.- Gainerako zenbatekoaren %50a urriaren lehenengo astean.
2.- La primera semana de octubre el 50% de la cantidad restante.
3.- Gainontzeko %50a abenduaren lehenengo astean.
3.- La primera semana de diciembre el restante 50%.
b) Izen emate epez kanpoan*
b) Fuera del período de inscripción.*
Izen ematearen hilabetean: Matrikula (60 €) + gainerako zenbatekoaren %50a.
En el mes de la inscripción: Matrícula (60€ ) + el 50% de la cantidad restante.
Hurrengo hilabetean: gainontzeko %50a.
Siguiente mes: el 50% de la cantidad restante. 
* Irailaren 1etik aurrera.
* A partir del 30 de septiembre.
c) 2024ko urtarrilaren 1etik aurrera egindako izan emateak
c) Inscripciones realizadas a partir del 1 de enero de 2024
2. atalean zehaztutako ikasgaien eta matrikularen zenbateko guztiaren ondorengo ehunekoa ordainduko da: %65.
Se abonará el porcentaje indicado de la totalidad de la inscripción de las asignaturas indicadas en el apartado 2: 65%.
3.2.- TASAK DEUSEZTATZEA
3.2.- ANULACIÓN DE TASAS
60€ko lehen ordainketa bakarrik bueltatuko da matrikula deuseztatzeko arrazoia Errenteria Musikali egotz dakiokenean.
El primer pago de 60€ solamente se devolverá cuando el motivo de la anulación sea imputable a Errenteria Musikal.
Ordaindu diren kuotak itzultzeko eskubidearekin matrikula deuseztatzeko eskaera egin daiteke, baina ez dira lehen ordainketaren 60€ak itzuliko (ondoren zehazten diren 5 kasuetan ezik). Horretarako, itzultzeko eskaera, irailaren 30a baino lehen egin beharko da, bestela ez da itzulketarik onartuko.
Se podrá solicitar la anulación de la matrícula con derecho a la devolución de las cuotas que se hayan abonado hasta entonces salvo los 60€ del primer pago. Para ello, es indispensable que se haga la solicitud de devolución antes del 30 de septiembre, en caso contrario no se aceptará la solicitud de devolución.

Ikasleak baja arrazoi hauetako batengatik eskatuko balu:

Si el alumno o alumna solicita la baja por alguna de las siguientes causas:

  • Gaixotasuna, betiere medikuaren egiaztagiriaren bidez egiaztatzen badu eskolara joateko ezintasun larria duela.
  • Haurdunaldia: medikuaren txostenak erabateko atsedena hartu behar duela jaso behar da.
  • Amatasuna: erditu ondorengo 6 asteetan.
  • Ikasketa arautuen derrigorrezko lekualdaketak eta aldaketak, beti ere behar diren dokumentuekin egiaztatzen bada.
  • Ez-ohiko egoera lan eremuan (lekualdaketak, kaleratzeak ...), beti ere behar diren dokumentuekin egiaztatzen bada.
  • Enfermedad, siempre que acredite por medio de un certificado médico oficial una incapacidad grave para acudir a clase.
  • Embarazo, bajo informe médico en el que conste la necesidad de realizar reposo absoluto
  • Maternidad, durante las 6 semanas consecutivas a la fecha del parto.
  • Traslados forzosos y cambio de estudios reglados, siempre y cuando quede debidamente acreditado documentalmente.
  • Situaciones extraordinarias en el ámbito laboral (traslados, despidos...), siempre y cuando quede debidamente acreditada documentalmente.
Arrazoi horiek direla-eta egiten diren eskaerak Errenteria Musikaleko Zuzendaritzak aztertu eta bidezko txostena emango du matrikula itzultzea baimendu edo ez erabakitzeko.
Las solicitudes por estas causas serán analizadas por la Dirección de Errenteria Musikal y se realizará el informe pertinente para autorizar o no la devolución de la matrícula.
Baimentzen den kasuetan, ikasleak baja ematen duen dataren arabera, eskaera egiten duten ikasleak:
En los casos en que el dictamen sea favorable, de conformidad a la fecha que se dé de baja, el o la alumna solicitante:
  • Egindako klaseei dagokiena bakarrik ordainduko du (ikasturte osoa ordainduta balu, dagokion zatia itzuliko zaio).
  • Pagará únicamente la proporción de la matrícula correspondiente al periodo cursado (si ya hubiera abonado todo el curso, se le devolverá la parte correspondiente.

Izen-emate eta hobarien baldintzen eta aplikazio prozedura Kudeaketa arautegia dokumentuan azalduko dira.

Las condiciones y procedimiento de aplicación de la inscripción y bonificaciones se detallarán en el documento Normas de gestión.