- TARIFAK. |
- TARIFAS. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tarifak hauexek izango dira: (1) Ibilgailua erretiratzea. (2) Ibilgailua egun edo frakzio batez gordetzea. (3.1) Ibilgailua 24 orduz edo frakzio batez mugiezindua uztea. (3.2) Ibilgailua 24 ordutik gora mugiezindua uztea. (3.3) Lotzeko prezioa. Las tarifas a aplicar serán las siguientes: (1) Por retirada de cada vehículo. (2) Por custodia de cada vehículo al día o fracción. (3.1) Por inmovilización de cada vehículo durante 24 horas o fracción. (3.2) Por inmovilización de cada vehículo durante resto de días o fracción. (3.3) Precio enganche.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Artikulua.
Artículo 1.
Toki Ogasunak erregulatzen dituen uztailaren 5eko 11/1989 Foru Arauaren
43.etik 50.era bitarteko artikuluetan xedatutakoari jarraiki, tasa bat
ezartzen da bide publikoan dauden ibilgailuak erretiratzeko
zerbitzuagatik edo hiri barruan zirkulatu ahal izateko aski larritzat
jotzen diren balizkoetako batzuengatik, gaizki edo neurrigabekeriaz
aparkatuak egoteagatik eta interesatuak ibilgailua jaso artean
zaintzeagatik.
De conformidad con lo dispuesto en la Norma Foral 11/1989 de 5 de Julio,
Reguladora de las Haciendas locales, artículo 43 a 50, se establece una
tasa por el servicio de retirada de vehículos en la vía pública o por
algunos de los supuestos considerados como perturbadoramente graves para
la circulación en zonas urbanas, por su estacionamiento defectuoso o
abusivo en la misma y por la custodia de dicho vehículo hasta su
recogida por los interesados.
|
Ordenantza honetan erregulatutako ordainarazpenaren helburua ondokoa da:
Constituye el objeto de la exacción regulada en esta Ordenanza:
A) Jarraian adierazitako ibilgailuak bide publikotik erretiratu eta horretarako prestatutako gordailura eramateko zerbitzua eskaintzea:
Zirkulazio librea kaltetzen, oztopatzen edo trabatzen duten ibilgailuak, horretarako arriskugarri gerta daitezkeenak edo bide publikoan utzita daudenak.
Debekaturiko lekuetan aparkaturik daudenak. Debekatutako lekutzat joko dira iraunkorki horrela kontsideratuak daudenak, eta halaber errenkada bitan egindako aparkamenduak.
3. Artikulua.
Ordaintzeko obligazioa Trafikoari, Motordunen Ibilgailuen Zirkulazioari eta Bide-segurtasunari buruzko Legea aplikatzerakoan sortzen da eta eragina izango du trafikoko agenteak ibilgailua mugitzea agindurik gidariak edo jabeak neurri hori sortarazten duten okerrak zuzentzen ez dituenean edota ibilgailuren bat bidean utzita dagoenean eta kalean aparkatuta dagoelarik zirkulazioa eragotzi edo zirkulazioa bera arriskutan jarri edo larriki galarazten duenean.
Subjektu pasibo izango dira erretiratutako ibilgailuen titularrak eta adierazitako tarifak ordaindu beharko dituzte, urraketaren arabera dagokien isunaz gain, kasu hauetan izan ezik: .
1.- Ibilgailua erretiratzea eta zaintzea eragin duenean ebazpen judizial batek edo beste edozein administrazio edo neurri hori hartzeko eskumena duen erakunde publikoren erabakiak.
Subjektu pasiboa izango da ebazpena eman zuen administrazioa edo errekerimendua egin zuen organo judiziala dagoen lurraldeko administrazio autonomikoa
2.- Ibilgailua legez kontra erabiltzen bada, betiere jabeak salatu badu bidegabeki jabetu dutela eta egiaztatuta geratzen bada legez kontra erabili dutela.
Subjektu pasioa izango da ibilgailua legez kontra erabili duena, baldin eta bere erantzukizuna ebazpen judizial irmoan ezarri bada.
5. Artikulua.
Artículo 5.
Zerbitzuaren kostua izango da zerga oinarria eta garraio, egun eta zatikien arabera zehazturiko zenbatekoaz adieraziko da.
6. Artikulua.
Artículo 6.
Garabia ibilgailua aparkaturik dagoen lekura joate hutsagatik sortuko da tasa. Ibilgailua erretiratzeari ekin aurretik ordaintzen bada tasa, %50eko hobaria ezarriko da. Edozein gisatan, bidezko ziurtagiria luzatuko da.
7. Artikulua.
Artículo 7.
Ordenantza honen bidez ezartzen den eskubide ordainarazpenak ez du salbuesten, zirkulazio nahiz udaltzaingoaren arauak urratzeagatik bidezkoak diren zigorrak ordaintzea.
8. Artikulua.
Artículo 8.
9. Artikulua.
Artículo 9.
10. Artikulua.
Artículo 10.
Ordenantza honetan aurrikusten ez denetan, Trafikoari, Ibilgailu Motordunen Zirkulazioari eta Bide-segurtasunari buruzko Legean, Errenteriako Zirkulazio Ordenantzan eta aplikagarri diren xedapen orokorretan ezarritakoaren esanetara egongo da.
11. Artikulua.
Artículo 11.
Ordenantza hau indarrean egongo da ahalik eta bere aldaketa edo derogazioa erabakitzen ez den bitartean.